پشتیبانی وب سایت

درخواست پشتیبانی

بروزرسانی های سیستم به صورت منظم

در طراحی وب سایت های خبری، شخصی، شرکتی و فروشگاهی … از سیستم های مختلفی استفاده می شود که بنا به نیاز های مشتریان دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشد، این سیستم های در بازه های زمانی متفاوت نیاز به بروزرسانی هسته دارند تا هم با نصب وصله های امنیتی داده های مشتریان در محیطی امن قرار گرفته باشند و همچنین با بروزرسانی هسته های مرکزی سیستم ها سرعت بارگزاری وب سایت در زمانی که مخاطبین به آنها سر میزنند به صورت چشمگیری بالا خواهد رفت. به عنوان مثال برای سیستم های فروشگاهی مبتی بر هسته اوپن کارت چندین بار در سال وصله های بروزرسانی جدیدی عرضه می شود که نصب و بروزرسانی آن توسط متخصیصین ما در محیط های ایزوله انجام می شود و پس از رفع مشکلات احتمالی نسخه های بروز شده در دسترس مخاطبین آنها قرار حواهد گرفت، در همین راستا بنیاد وورد پرس نیز هر ساله بروزرسانی های جدیدی برای هسته این سیستم مدیریت محتوا عرضه می کند که نصب وبروزرسانی برخی از آنها از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که تیم متخصصین گرین وب تحت پلن های پشتیبانی این خدمات را برای وب سایت شما انجام خواهند داد.

مشاوره راهکار هایی جهت بهبود امنیت به صورت منظم

مجموعه های آنلاین خبری که در حوزه امنیت وب سایت های اینترنتی فعالیت می کنند هر ماه نتیجه تحقیقات خود در قالب محتوای تخصصی با موضوعات مختلف در این حوزه را منتشر می کنند، این مطالب توسط متخصصین امنیت گروه پشتیبانی محصولات گرین وب مطالعه می شوند، و اگر به هر دلیلی ممکن باشد رخنه های امنیتی و یا باگ های کشف شده تهدیدی بالقوه برای مشتریان عضو سیستم پیشتیبای به حساب بیاید، با آنها تماس گرفته و در کنار در جریان قراردادنشان شروع به بهبود و مقاوم سازی سیستم ها خواهند کرد.

سیستم مکانیزه تیکتینگ جهت پیگیری مشکلات مشتریان

گرین وب- پشتیبانی وب سایت

مشتریانی که در پلن های پشتیبانی مجموعه گرین وب سرویس هایی به آنها ارائه می گردد، در کنار اینکه می توانند به صورت تلفنی در ساعات اداری با تیم پشتیبانی به صورت مستقیم در ارتباط باشند و مشکلات خود را با آنها به اشتراک بگذارند، می توانند به صورت ۲۴ ساعتی و در هفت روز هفته از طریق سیستم تیکتینگ اختصاصی مربوط به محصول خود، مشکلات و اوامر خود را در سیستم مکانیزه برای پشتیبانان ما ارسال کنند و همکاران ما در قدم اول با آنها در تماس خواهند بود و سپس به پیگیری و رفع مسائل مطرح شده می پردازند. با توجه به پیک کاری و اندازه مسئله مطرح شده اقدامات مورد نیاز به صورت منظم انجام خواهد شد.

گزارش تحلیل وب سایت شما در بازه های زمانی شش ماهه

یکی دیگر از خدمات گروه پشتیبانی گرین وب، ارائه گزارش های تحلیلی وب سایت شما جهت اتخاذ استراتژی های تبلیغاتی و حضور موثردر فضای مجازی می باشد، با این گزارش ها مدیران وب سایت می توانند دید کلی نسبت به وضعیت وب سایت در موتور های جستجو، جایگاه شما در مجموعه وب سایت های جهانی و وب یاست های ایران، مشاهده وضعیت سئو وب سایت شما با توجه به آخرین استاندارد های ارائه شده و … داشته باشند.

آموزش کار با سیستم

وب سایت های پویا اصولا دارای بخش ها و امکانات متفاوت می باشند که به صورت تخصصی می توان تمامی بخش ها را توسط پنلی اختصاصی مدیریت کرد، آموزش امکانات سیستم کنترل و مدیرت ماژول ها و استفاده بهینه از امکانات سایت جزو مجموعه خدمات گروه پشتیبانی گرین وب می باشدکه به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه میگردد.

طراحی ماژول های اختصاصی

ارائه سرویس های جدید به مخاطبین وب سایت عموما با ارئه بخش های جدید مختلف ( ماژول های جدید) صورت می پذیرد، و طراحی و پیاده سازی ماژول های جدید و بخش های جدید یکی دیگر از خدمات مجموعه گرین وب می باشد که این خدمات با توجه به هدف و اندازه ماژول شامل مدت زمان پیاده سازی و هزینه نفر ساعت آن می باشد که برای مجموعه هایی که جزو سرویس پشتیبانی گرین وب هستند شامل تخفیف 25درصدی می شوند.

تیم پشتیبانی گرین متشکل از:

  • مدیر گروه پشتیبانی
  • نماینده گروه کنترل کیفیت (QC)خدمات پشتیبانی
  • نماینده گروه طراحی رابط کاربری (User Interface)
  • نماینده گروه طراحی تجربه کاربری (User Experience)
  • نماینده گروه تحقیقات و توسعه (R&D)
  • اعضای گروه طراحی توسعه ماژول های تخصصی وب سایت ( بسته به اندازه مسئله مطرح شده یک یا چند نفر از اعضای این گروه در موضوع پشتیبانی دخیل خواهند شد.)
  • نماینده گروه بازرگانی و توسعه بازار
  • نماینده امنیت فناوری اطلاعات ( از متخصصین ایران سرور)
  • نماینده گروه مدیر سیستم (IranServer SysAdmin)

در ساعات اداری پشتیبانی به صورت تلفنی، حضوری و با استفاده از سیستم تیکتینگ قابل ارائه است و در ساعات غیر کاری از طریق سیستم مکانیزه تیکتینگ این سرویس برای مشتریان به صورت ۲۴/۷ ارائه می گردد.

درخواست پشتیبانی

مشاوره با ما

شما می توانید روی خدمات مشاوره ای گرین وب حساب کنید، ما می توانیم با توجه به بودجه و اهداف سازمان شما، نزدیک ترین مسیر را برای تجارت برخط شما تدوین نماییم.

درخواست مشاوره

برخی از مشتریان

  • استانداری خراسان جنوبی
  • پارس آنلاین
  • دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان
  • شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد
  • شرکت آب و فاضلاب روستایی
  • هلدینگ اقتصادی امکان
  • سازمان هواشناسی
  • سازمان ترافیک اصفهان
  • وزارت راه و شهرسازی